Shoplog Sieradenkistje.nl

Vorige week plaatste ik een bestelling bij de webshop Sieradenkistje.nl. Deze webshop verkoopt zowel handgemaakte als ingekochte juwelen. Je zal ook zien dat ze een hele grote selectie hebben zoals kettingen, oorbellen en ringen. Maar ze verkopen nog allerlei spulletjes. Ik was al een hele tijd op zoek naar een paar items en die heb ik allemaal op deze webshop gevonden. Ik heb deze week mijn bestelling in de bus gekregen en ik ben er superblij mee! Zijn jullie benieuwd wat ik heb gekocht? Kijk dan even mee!






Zoals jullie kunnen zien zijn alle sieraden die ik binnen kreeg heel erg mooi verpakt. Ook zitten er verschillende laagjes in met bescherming zodat er geen krassen op de sieraden kunnen komen. Ook hangt er bovenaan de verpakking een visitekaartje van de webshop met de gegevens. Heel erg leuk met die uiltjes! Maar goed, nu over de sieraden zelf...
Ps: De naam en prijs staan telkens onder de foto's!


Armband "Knotted bracelet" - €1,95 per stuk

De eerste twee items die ik kocht zijn deze vriendschapsarmbandjes. Ik ben gek op zulke armbandjes. Je kan ze erg leuk met elkaar combineren. Of weggeven aan een vriendin natuurlijk!!


 Two finger ring "studds" - €7,95

Ik ben gek op deze "double finger" ringen. Je kan ze in de winkels zelf niet zo makkelijk vinden. En als ik ze al vindt dan zijn ze snel uitverkocht. Gelukkig vond ik er deze keer wel!!


 Ring Fashionable Personality - €5,95

Dit is een ring die ik al een hele tijd zocht. Je vindt ze op bijna elke fashion blog terug. Deze is een grote versie, maar ik heb ze ook al in de kleinere versie gezien. Zodra ik die ergens vindt komt die ook in mijn winkelmandje terecht!



 Two finger ring - "stunning studds" zilverkleur - €5,95

Nog een double finger ring die ik kocht is deze met andere studds. Deze zijn meer "kegelvormig" dan de andere. Je kan zien dat hij niet zo goed op mijn hand past. Dit komt omdat hij niet op mijn andere vingers past aangezien de ring te klein is. Wel jammer, maar ik kan hem nog wel dragen. 



 Three finger ring "life is simpel" - €6,95

Mijn absolute favoriet is deze "three finger ring". Ik denk dat ik zeker 6 maand naar zo een ring heb gezocht en uiteindelijk heb ik er één. Hij past perfect en is simpel. I love it!


 Two finger ring "simply beautiful" - €6,50

Jammer genoeg past deze ring me niet zoals je kan zien op de foto :(. Ik krijg hem echt niet over mijn vingers (en ik heb heus geen dikke vingers). Wat doen jullie als jullie ringen te klein zijn? Misschien zou ik er iets anders mee kunnen doen?

 Haarspeldje "bronze feather" - €2,50 

Dit is een haarclipje met een veertje erop. Een random aankoop, omdat ik gek ben op alles wat met vogels te maken heeft!



 Ring "cube" - €5,95

Dit soort ring zag ik ook bij ontelbaar veel fashionbloggers voorbij komen. Ook kon ik deze niet terugvinden tot nu toe. Ik hou van dit soort ringen. Het is eens iets anders dan altijd die basic ringen te dragen.



 Ketting "bullet" - €6,50

Deze ketting met een kogel heb ik gekocht met de bedoeling om hem op een army jasje te dragen in combinatie met stoere laarsjes. Ik hoop dat het leuk staat!



Het laatste item wat in mijn leuke doosje zat was deze ketting. Ik heb deze niet zelf gekocht, maar ik kreeg hem cadeau bij mijn bestelling. Altijd leuk om een extraatje te krijgen! Je kan deze ook kopen in de webshop zelf!!

Dit was mijn shoplog. Ik had nog nooit bij deze webshop besteld en ik was heel aangenaam verrast. Ik had een bestelling geplaatst en had de verkeerde verzendmogelijkheid aangeduid. Ik had namelijk Nederland niet veranderd naar België. Ik had ook al op bestellen geduwd en kon dit niet meer veranderen. Ik had naar de eigenares een mailtje gestuurd en had op letterlijk 5 minuten al een antwoord gekregen dat alles was aangepast. Van service gesproken! 

Mochten jullie interesse hebben ga zeker eens een kijkje nemen in de webshop! Ze hebben veel variatie, ze zijn heel erg betaalbaar en betrouwbaar. Hier ga ik zeker nog bestellen!

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes? En hebben jullie al eerder besteld bij Sieradenkistje.nl

xx Kimberley

Reacties

Jouvence zei…
het haarspeldje met veer is leuk ♥

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)