Opnieuw genomineerd voor de Liebster Award!

Ik ben nogmaals genomineerd voor de Liebster Award! Deze keer door Daphne van debeautykoffer.nl!
(http://debeautykoffer.nl/2014/08/13/genomineerd-voor-de-liebster-blog-award/)



Wat leuk en lief dat ze ook mij heeft gekozen! Voor diegene die dit niet kennen: wanneer je wordt genomineerd zijn er enkele regeltjes die je moet volgen. Zo moet ik volgende dingen doen of rekening mee houden:


1. Post 11 feiten over jezelf. (Aangezien ik al genomineerd ben, laat ik deze staan :) ).

2. Beantwoord de 11 vragen die de persoon die je genomineerd heeft, heeft gesteld en maak zelf een 11 vragenlijst voor jouw volgende set genomineerden om te beantwoorden.
3. Kies 11 mensen om te nomineren en link ze in je blogpost
4. Laat je genomineerden weten dat ze genomineerd zijn. Je mag geen personen terug taggen!
5. Nomineer blogs met minder dan 200 volgers!

Laten we dit eens invullen :)


11 feiten over mezelf:

1. Ik verzamel alles wat met eenden te maken heeft. (I collect everything that has to do with ducks)
2. Ik ben koppig (I'm stubborn)
3. Ik ben een schoonmaakfreak (I like to clean)
4. Ik ben een make-up freak en heb een uit de hand gelopen make-up collectie (I'm a make-up freak and have a collection that is insane big)
5. Ik en mijn vriend hebben een gezamelijke hobby: fotografie en in het weekend zijn wij dan ook meestal weg om nieuwe plaatsen te ontdekken en foto's te nemen (Me and my boyfriend have the same hobby: photography. In the weekends we like to discover new places for taking pictures)
6. Ik hou ervan om naar films te kijken en heb ook een grote collectie blu-rays in huis (I'm a huge moviefreak and I also have a big collection of Blu-rays)
7. Ik en mijn vriend spelen graag op de Xbox en ons favoriete spel samen is Call of Duty Ghosts (My and my boyfriend like to play the game Call of Duty ghosts together).
8. Mijn lievelingseten is pasta (My favorite food to eat is pasta).
9. Ik heb thuis 2 chihuahua's en 2 valkparkieten als huisdieren (We have 2 chihuahua's and 2 cockatiels for pets)
10. Mijn lievelingsseizoen is de herfst (My favorite season is fall) 

Dit zijn de vragen die ik gesteld kreeg en moest beantwoorden:


- Wat is het hoofdonderwerp van jouw blog? 
Ik schrijf voornamelijk over make-up en beautyproducten. Ook post ik blogposts over alles wat ik leuk vind. Dit kan zowel een shoplog zijn, een Tag, of noem maar op ...
- Wat is jouw favoriete quote?
Live every moment, Laugh every day, Love beyond words.
- Wat wil jij met jouw blog bereiken?
Ik schrijf over producten als hobby. Ook ik vind het tof om beauty en /of fashionblogs af te schuimen op zoek naar inspiratie, of reviews over producten. Wetende dat ook mensen jouw blog bezoeken om dingen te leren en op te steken geeft zoveel voldoening, en daar doe ik het voor :)
- Wat zijn, naast je blog natuurlijk, jouw hobby’s?
Ik zit samen met mijn ouders en vriend in een wandelclub. Wij gaan in het weekend dan ook regelmatig wandelen, en dan spreken we van zo een 15 km. Heel gezond! Wij combineren dit dan ook met fotografie. Zo gaan we in januari met de club naar Parijs. Wandelen en fotografie combineren. Dit zijn mijn twee andere hobby's.
- Waar haal jij jouw bloginspiratie vandaan?
Bij andere blogs, magazine's zoals Fashionista, flair, ... en natuurlijk ook You Tube.
- Waarom ben jij gaan bloggen?
Ik vond het zo leuk om anderen hun blog te lezen, toen ik dacht, dit wil ik ook! 
- Wat staat er op jouw to do lijstje van dit jaar?
Ik en mijn vriend hebben in september 2 weekjes verlof en we zijn van plan om veel op stap te gaan. Zo gaan we naar Antwerpen, Lanaken voor twee dagen, Paira Daiza, enz... Ik denk erover om 2 weken te ploggen (foto's posten over wat we gedaan hebben die dagen).
- Wat is het fijnste compliment wat jij ooit hebt gekregen?
Wat heb jij mooi haar! :) 
- Wat is jouw favoriete parfum?
Davidoff - cool water
- Waar bestaat jouw everyday look uit?
In de werkweek draag ik geen make-up. Ik ben huishoudhulp en ik heb het dikwijls heel erg warm wanneer ik werk, daarom draag ik dit niet. Het is niet dat ik op een bureau werk en mooi moet opgemaakt zijn! In het weekend draag ik meestal bruintinten (oogschaduw), een nude gloss en wat blush 
- Hoe zou jij jouw blog willen omschrijven?
Mijn blog bestaat meestal uit beautyartikelen, maar ook voor andere leuke artikelen! 

De personen die ik nomineer zijn:

1. Sara van americole.blogspot.be
2. Fleur van fashionandmenl.blogspot.be
3. Alexandra van thesmellofvanilla.blogspot.be
4. Filiz van outfitofthisyear.blogspot.be
5. Sophie van fashiondreamsforever.blogspot.be
6. Anneke van welcometoannys.blogspot.be
7. Anouschka van anouschattack.blogspot.be
8. Gwen van beflowerful.blogspot.be
9. Tara van beautyasalifestyle.blogspot.be
10. Lucienna van belllezza.blogspot.be
11. Liesje van bizzyl.blogspot.be

Genomineerden, dit zijn de vragen die jullie mogen beantwoorden:


1. Wat is jullie droomjob?

2. Jullie favoriete vakantiebestemming?
3. Wat is jullie favoriete tijdverdrijf bij verveling?
4. Jullie favoriete tijd van het jaar? en waarom?
5. Jullie meest gebruikte beautyitem?
6. Wat vinden jullie zo leuk aan bloggen?
7. Jullie favoriete tijdschrift?
8. Wat kan je uren aan een stuk doen zonder je te gaan vervelen? 
9. Jullie favoriete gerecht?
10. Noem iets wat je helemaal niet kan, maar wel graag zou kunnen?
11. Je strand op een onbewoond eiland en je moet 3 dingen kiezen wat je gaat redden? Wat redt je?

Bedankt aan Daphne van debeautykoffer.nl voor mij te nomineren en aan de genomineerden veel plezier bij het invullen!


xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)