Deauty Box September 2014

Er is weer een maand gepasseerd en dat betekend dat ik weer een nieuwe Deautybox heb ontvangen!
Ik kreeg de nieuwe Deauty Box van September binnen deze week en deze laat ik vandaag aan jullie zien.

Voor wie Deauty niet kent, dit is de afkorting van Discover beauty en is een maandelijkse cosmeticaontdekking. Dit houdt in dat je voor een vast bedrag van €16.95 in de maand een box naar huis gestuurd krijgt met daarin 4 tot 6 productjes in miniatuur of full size.

Deze box werkt samen met merken zoals Essie, Clinique, Redken, Clarins en nog veel meer. De waarde van de producten in de box is altijd groter dan wat je ervoor hebt betaald! Een aanrader dus om nieuwe producten te ontdekken! Je kan deze telkens per maand bestellen door elke maand geld over te schrijven, of je kan een 3-maandelijks abonnement nemen (dit heb ik genomen om eens te proberen en testen wat ik ervan vindt),ofwel neem je een abonnement voor een jaar.
Dit kan je doen via deze link: http://www.deauty.be/shop/



Dit zijn de productjes van deze maand. Deze keer zitten er 5 productjes in de box.


Hansaplast - Anti-blaar gel - Full Size

Als eerste hebben we dit product van Hansaplast. Deze anti-blaar gel komt van pas in elke tas. De onzichtbare gel maakt de huid glad, vermindert wrijving en voorkomt op doeltreffende wijze de vorming van blaren. Breng de gel preventief aan op plaatsen die gevoelig zijn voor blaren. Nu kan je die pijnlijke schoenen toch eens dragen.

Aanbevolen verkoopprijs €5,09




-417 - Soft & Fresh shower gel - 40ml

Als tweede product vond ik deze douchegel van het merk - 417. Deze zachte douchegel heeft een rijke textuur en hydrateert de huid zodat deze fris, zacht en aangenaam aanvoelt. Het merk gebruikt in zijn producten mineralen en anti-oxidanten uit de Dode Zee, die op -417 meter onder de zeespiegel ligt. Dit verklaart ook meteen de naam 'minus 417'. Het wordt aangeraden om deze douchegel te gebruiken na een scrub, zodat je huid nog zachter aanvoelt.

Aanbevolen verkoopprijs $4,20



Shiseido - IBUKI Refining moisturizer - 15 ml

Over dit product was ik het meeste enthousiast. Ik hoorde al veel goeds over dit merk en wou dit absoluut een keertje testen. De reden waarom ik deze nog niet eerder kocht is omwille van de prijs. Dit merk is echt wel een luxemerk.

Deze moisturizer is ideaal voor de herfst. Hij corrigeert intensief de tekenen van oneffenheden, zoals zichtbare poriën, puistjes en vlekjes. Door het extract van Lempuyang vermindert deze emulsie ook een vale teint. Elke ochtend en avond aanbrengen op een gereinigd gelaat om de zachtheid en hydratatie van de huid te optimaliseren.

Full Size 75ml heeft een verkoopprijs van €52 


 


Skineance - Total Volume hair - Full size

Dit poeder geeft je kapsel dubbel zoveel volume ook al is je haar plat, dun of moeilijk te stylen. Breng het poeder aan op je haar, masseer het goed in zodat het product goed verdeeld wordt en geniet vervolgens van je nieuwe look!

Aanbevolen verkoopprijs €25



Ciaté - Nagellak Boudoir - Mini

Leuk om nagellakjes in de Deautybox te krijgen, maar wel jammer dat ik deze al had. Het grappige is dat ik een week voordat ik deze box binnenkreeg net hetzelfde lakje had gekocht. Een mooi kleur rood voor deze herfst. Het lakje brengt makkelijk aan, heeft maar één laagje nodig en zit een aantal dagen op je nagels!

Aanbevolen verkoopprijs €6

 













xx Kimberley


Reacties

Unknown zei…
Wat een leuke box! De inhoud spreekt mij zeker aan. Vooral de moisturizer en het volume poeder vind ik geweldig. Het lakje van Ciaté is ook best leuk :) x
Idd! Weer een leuke box deze maand :) Ik ben benieuwd naar volgende maand! :) xx

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)