MeMeMe - Eye Inspire Pressed eyeshadow trio

Dit oogschaduwdoosje van het merk MeMeMe kreeg ik gratis als cadeautje bij een bestelling die ik had geplaatst. Leuk! Want dit wil zeggen: nog een review voor jullie! Ik kreeg een oogschaduwdoosje met daarin 3 verschillende kleurtjes: een donkerroze, een witte kleur (highlightkleur) en een paarse kleur. Dit doosje heeft de naam Angel Eyes trio 05.


Het doosje heeft een simpele zwarte verpakking met een doorzichtig dekseltje. Het doosje doet me een beetje denken aan de MAC single oogschaduwdoosjes. Ik probeerde een tijdje geleden al enkele producten van dit merk en was telkens ontgoocheld. Misschien is het deze keer ander? Kijk maar mee!


 Heel mooie herfstkleurtjes!


In het doosje zien de kleurtjes er heel mooie uit. De witte kleur is een hele mooie highlightkleur en is redelijk goed gepigmenteerd. De andere twee kleurtjes is een andere zaak. Na verschillende keren met mijn vinger op de kleurtjes te wrijven komt er nog steeds heel erg weinig kleur vanaf. Bij de swatches zie je het resultaat. Na zeker 20 keer proberen is dit het meeste kleur die ik er vanaf heb gekregen. Jammer!

Enkele swatches




Zoals ik al zei kreeg ik dit gratis, maar wel jammer dat het niet echt iets is! Wil je het zelf proberen thuis? Je kan deze kopen via deze webshop: MissLipgloss voor €3,97.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)