Deauty Box - januari 2015 + gratis code voor Temporary tattoo's!

Ik kreeg mijn Deauty box van de maand januari binnen en die ga ik vandaag aan jullie laten zien.



Voor wie Deauty niet kent, dit is de afkorting van Discover beauty en is een maandelijkse cosmeticaontdekking. Dit houdt in dat je voor een vast bedrag van €16.95 in de maand een box naar huis gestuurd krijgt met daarin 4 tot 6 productjes in miniatuur of full size. Deze box werkt samen met merken zoals Essie, Clinique, Redken, Clarins en nog veel meer. De waarde van de producten in de box is altijd groter dan wat je ervoor hebt betaald!

Een aanrader dus om nieuwe producten te ontdekken! Je kan deze telkens per maand bestellen door elke maand geld over te schrijven, of je kan een 3-maandelijks abonnement nemen (dit heb ik genomen om eens te proberen en testen wat ik ervan vindt),ofwel neem je een abonnement voor een jaar.
Dit kan je doen via deze link: http://www.deauty.be/shop/


Benieuwd wat er deze maand in de box zit? Kijk dan gerust verder...

Wanneer ik de box openmaak zie ik bovenaan een pamflet liggen met de informatie en prijs van de producten die je krijgt.



De productjes zijn goed ingepakt.


En zijn altijd verzegelt met een sticker van Deauty.


Wanneer je die openmaakt zie je de productjes van deze maand. Laten we eens kijken.


Eucerin - pH5 Soft Showergel - 50ml

Deze douchegel is speciaal gemaakt voor de gevoelige huid. Nu het zo koud is wordt de huid sneller geïrriteerd en heb je kans op een uitgedroogde en ruwe huid. Deze douchegel van Eucerin beschermt de enzymactiviteit van de huid en gaat uitdroging tegen! Het geeft je huid een milde reiniging en zorgt voor een zijdezachte huid.

Een fullsize fles van 200 ml kost in de winkel €8,20. (Te koop bij de Apotheek!)


 

DKNY - Body Lotion MYNY - 50ml

Deze geur van de MYNY bodylotion heeft een fruitige geur met frambozen en galbanum als hoofdtonen, versterkt door roze peper. In het hart van deze geur vindt je de sensualiteit terug van Egyptische jasmijn, iris en freesia's. Ook zitten er nog andere geuren in zoals vanille, patchouli, amber en muskus. Kortom, voor mij is dit een erg zware bloemengeur, en wanneer ik er teveel van opsmeer krijg ik instant hoofdpijn. Ik kan niet zo tegen zwaardere geuren, geef mij maar citrus! Ik zal deze wel gebruiken, maar zal het niet overvloedig opsmeren, dat is zeker.

Na een tijdje wordt de geur wel minder en laat hij een licht parfum na op de huid. Dik is deze lotion echter niet, het is meer een soort lichte, vloeibare lotion. Ideaal voor in de zomer! Wanneer je deze lotion aanbrengt, wordt je huid heerlijk zacht.

Een fullsize product bevat 150ml en kost in de winkel €16,54





Extra - Staaltje MYNY parfum

Van de bodylotion hierboven kreeg ik als extraatje dit staaltje parfum in net dezelfde geur als hierboven.



Schwarzkopf - Essence Ultime Omega Repair BB Beauty Balm - Full size

Ook zat dit haarproduct in de box. Essence Ultime is een nieuwe haarlijn van Schwarzkopf. Dit is namelijk een BB cream voor het haar!  Deze beautybalm is verrijkt met omega-olie en bouwt de structuur van beschadigd haar opnieuw op en voorkomt gespleten haarpunten. De bedoeling is dat je deze aanbrengt op handdoek droog haar en niet uitspoelt! Je haar krijgt meer glans, is makkelijker te doorkammen, en geeft je haar meer veerkracht. Veel beautybloggers zijn hier al enthousiast over! Ik test het nog verder uit!

Dit product is fullsize en kost in de winkel €6,99.




T. LeClerc - Eyeliner Pen - Full size

Ik heb nu al enkele producten van T. LeClerc in mijn collectie en ben heel erg te spreken over dit merk. Van hen kreeg ik deze maand een eye liner in de box. Ik probeer sinds kort te oefenen om de perfecte wing te maken en probeer graag nieuwe eyeliners uit! Toen ik hem swatchte was ik enthousiast, maar achteraf zag ik dat deze vol zit met zilveren glitters! Niet echt mooi bij een naturelle look. Ik had liever een gewone zwarte eyeliner gehad.

Zijn werkt doet hij wel perfect. Hij is makkelijk in gebruik, glijdt goed en blijft muurvast zitten na het opbrengen. Na 2 seconden is deze al opgedroogd! Super eyeliner, jammer van de glitters!

Deze eyeliner is fullsize en kost in de winkel €21! (Te koop bij Apotheek of online)







Tahony - Temporary Jewels - Exclusief Deauty Formaat

Iets wat ik al een tijdje wou uitproberen, maar wat ik niet kon opbrengen om te kopen, zijn deze temporary tattoo's. Wat leuk dat ze in deze box zitten! Deze tattoo's zijn van het merk Tahony en zijn verkrijgbaar via hun webshop. Ik heb ook een code voor jullie: Gebruik deze code in de e-shop en krijg 1+1 gratis: DEAUTY (geldig tot 31 maart 2015!)




Extra - Silan Soft & Oils Wasverzachter

Als extraatje kreeg ik ook nog dit staaltje van Silan wasverzachter! Handig voor mijn volgende wasbeurt.




Dit was de box van deze maand! In februari verleng ik alweer mijn abonnement, dus tot volgende maand!

xx Kimberley





Reacties

Unknown zei…
Leuke producten zitten er in!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)