Deauty Box - Juni 2015

Ik kreeg de Deauty box van Juni binnen deze week en laat de inhoud aan jullie zien!


Voor wie Deauty niet kent, dit is de afkorting van Discover beauty en is een maandelijkse cosmeticaontdekking. Dit houdt in dat je voor een vast bedrag van €16.95 in de maand een box naar huis gestuurd krijgt met daarin 4 tot 6 productjes in miniatuur of full size. Deze box werkt samen met merken zoals Essie, Clinique, Redken, Clarins en nog veel meer. De waarde van de producten in de box is altijd groter dan wat je ervoor hebt betaald!

Een aanrader dus om nieuwe producten te ontdekken! Je kan deze telkens per maand bestellen door elke maand geld over te schrijven, of je kan een 3-maandelijks abonnement nemen (dit heb ik genomen om eens te proberen en testen wat ik ervan vindt),ofwel neem je een abonnement voor een jaar.
Dit kan je doen via deze link: http://www.deauty.be/shop/
Benieuwd wat er deze maand in de box zit? Kijk dan gerust verder...


Deze maand is Deauty een samenwerking aangegaan met de welbekende parfumerie Planet Parfum. Ik ben heel benieuwd welke productjes er in de box zitten. Ook zit er deze maand voor de eerste keer een accessoire in de box.



Alle goodies komen sinds kort allemaal in een stoffen tasje. Heel erg handig voor op reis, zo kan je makkelijk al je spulletjes bijeen houden.


Er zitten deze maand in totaal 5 productjes in de box en ook een klein staaltje parfum als extraatje. Laten we snel kijken wat er allemaal inzit...

Het eerste wat mij opvalt is dit doosje. Dit is namelijk de accessoire waar ze het over hadden. Er zit namelijk een oogschaduw kwast in de box! Heel erg leuk.






Deze kwast is van het merk Close. Close is de gloednieuwe lijn van Planet parfum. Dit betekent een reeks make-up en beautyaccessoires! Deze kwast is een blending kwast die je in de crease kan gebruiken. Deze heeft synthetisch haar (en is hierdoor allergievrij, perfect voor mensen met een allergie voor dierenharen) en is super zacht.


Deze kwast heeft een winkelwaarde van €6,90, een erg betaalbare prijs voor een goede kwast! Hier ben ik erg blij mee.

Het volgende product trok meteen mijn aandacht! Toen ik Shiseido zag staan, werd ik meteen enthousiast. Dit is zo een fijn merk, maar wanneer je het in de winkel aankoopt een heel duur merk. Het is dus altijd leuk om productjes hiervan in je box te zien.


Deze keer kreeg ik de Benefiance Extra creamy cleansing foam (30ml). Heel erg handig want ik was nog op zoek naar eentje nadat mijn huidige leeg is. Ik denk dat ik deze meeneem op reis aangezien het een handige reisverpakking is!


Alles aan deze verpakking voelt luxueus aan: de metallic verpakking, de vederlichte textuur en de subtiele geur. Wat ook zo fijn is aan dit product is dat je slechts een kleine hoeveelheid nodig hebt om te gebruiken. Je doet er dus een goed tijdje mee.


Hoe werkt het? Kleine korrels bio-hyaluronzuur (heel goed voor de huid) verwijderen onzuiverheden en overmatig talg, terwijl het mukurossi extraxt (gewonnen uit de zeepnotenboom) de enzymen die rimpels veroorzaken tegengaat. Kortom, een heel fijn product! Ik ben enthousiast!



Een fullsize verpakking (125ml) hiervan kost in de winkel €50,50!

Nog een productje die in de box zat is deze moisturizer van Sampar (15ml) die onmiddelijk een natuurlijke glow en gebronsde teint aan je huid geeft. Dit product heet Golden glow en geeft hydratatie, highlights, beschermd tegen UV-stralen, versterkt de huidcellen en geeft een gladde textuur. Kortom, dit is een wondermiddel!


Golden glow is verrijkt met reflecterende 'goldescent' - mineralen die het licht reflecteren waardoor je meteen die sunkissed glow krijgt. Na langdurig gebruik bouw je een natuurlijke bruine teint op, aangepast aan jouw huidtype. Een all-in-one product!

Een fullsize product (30 ml) heeft een prijs van €29,90.


Nog een verzorgingsproduct dat in de box zit is deze van Annayake. Deze heet de 24u perfecting care continous hydration (15ml).

Annayake is een frans cosmeticamerk die inspiratie put uit eeuwenoude Japanse tradities, aangepast aan onze Westerse huidjes. De producten van Annayake beschermen de huid tegen agressieve invloeden van buitenaf. Ze houden het vochtgehalte op peil, ongeacht de seizoenen.


Deze crème is niet alleen enorm hydraterend, maar hij vervaagt ook oneffenheden en maakt de huidtextuur fijner. En dit 24u lang!


Fullsize (50ml) kost dit product €46,50.

Het laatste 'grote' product dat in de box zit is deze shampoo Naturia (50ml) van het merk René Furterer. Een merk waar ik nog nooit over heb gehoord, maar ik ben benieuwd.


Deze shampoo bevat voedzame ingrediënten zoals basilicum, munt en karwijzaad. Deze doen heel veel goeds voor ons haar. Voeg daar ook nog eens Vitamine B5 (hydratie) en B6 (reguleert gevoelige huidaandoeningen zoals eczeem) en je krijgt een shampoo waar je niet meer zonder kunt. Deze is dan ook geschikt voor alle huidtypes en voor dagelijks gebruik!


Een fullsize tube (200ml) heeft een aanbevolen verkoopprijs van €12,90.

Als laatste zit er ook nog een parfumstaaltje in de box als extraatje. Natuurlijk kan een parfumstaaltje niet ontbreken in een box die samenwerkt met planet parfum. Jammer genoeg had ik gehoopt dat er toch een wat groter parfumflesje zou ingezeten hebben.

Dit staaltje is van de parfum Carven (1,2ml) Op het foldertje staat er een fris en luchtig, maar toch vrouwelijk parfum. Ik vindt het anders wel nog té veel naar bloemen ruiken en krijg er instant hoofdpijn van. Deze parfum bevat mandarijnboombloemsem, witte hyacint, jasmijn en lathyrus. Niet echt iets voor mij!



Een fullsize fles bevat 100 ml en kost €86,70

Dit waren alle productjes! Ik had liever een groter parfumstaaltje gezien en ook een make-upproduct!
Voor de rest zijn dit prima productjes.

Mijn abonnement is opnieuw verlopen en zal hem misschien opnieuw bestellen wanneer ik terugkom van reis.

xx Kimberley

Reacties

Es zei…
Leuke producten, de golden glow lijkt me heel mooi! X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)