L.A. Colors - 16 color eyeshadow palette - Haute

Vandaag heb ik weeral eens een oogschaduw palette om aan jullie te tonen. Deze 16 color eyeshadow palette van L.A. Colors is sinds kort nieuw aan hun assortiment toegevoegd. Er zijn ook nog andere varianten verkrijgbaar, maar deze zien jullie in een aparte review. 

Deze palette heeft de naam Haute en is een super uitgebreid palette die maar liefst 16 vrolijke oogschaduwkleurtjes bevat. Er zitten zowel oogschaduwkleuren in met een matte als shimmery finish. Ik kocht deze palette met de bedoeling om deze felle kleurtjes te gebruiken om in de crease te blenden. Zo geef je die neutrale ooglook toch een speels effect. Leuk voor deze zomer.

Wat ik ook zo leuk vindt aan deze palette is dat deze niet is getest op dieren!


De verpakking is heel erg leuk gedaan. Deze is vervaardigd in plastic en heeft een witte kleur met het merk en naam opgedrukt in het goud. Elk kleurtje heeft zogezegd hun eigen vakje en dat ziet er net wat leuker uit. Ook krijg je er een dubbelzijdige sponsapplicator bij, maar deze gebruik ik nooit. Ik gebruik liever mijn eigen vertrouwde kwasten. Jammer genoeg zit er geen spiegel in de verpakking. Dit zou wel handig zijn geweest voor onderweg.

Jammer genoeg is de verpakking niet erg stevig. Ik had deze palette in mijn reviewbak gelegd tussen nog wat andere spulletjes en doordat de spulletjes dooreen zijn gerommeld, is er al een oogschaduw stuk gegaan, namelijk de eerste witte kleur! Let dus op dat je deze zeker niet laat vallen, of meeneemt op reis, want dan is deze gegarandeerd stuk...


Dan nu de oogschaduwkleurtjes zelf. De textuur van deze oogschaduws zijn super zacht en ook de pigmentatie is prachtig. Ik had niet gedacht dat dit palette zo goed zou zijn geweest! Bij sommige kleurtjes, zoals bij het zalmroze heb je wat fallout, dus let op dat je je kwast niet te hard in de pan duwt, want dan brokkelt deze zeker kapot!

De kleurtjes blijven mooi en goed zitten, mits je een primer gebruikt en blenden erg makkelijk uit! Behalve de lichte fallout bij sommige kleurtjes, heb ik verder niks slechts op te merken aan deze palette.

Hieronder vindt je de swatches van alle kleurtjes. Ik kan jullie geen namen van de kleurtjes mededelen, want ze hebben er geen op de verpakking!

Bovenste rij kleurtjes



Onderste rij kleurtjes


Zoeken jullie dus voor een budget oogschaduwpalette met een goede kwaliteit, goede pigmentatie en kan je wat lichte fallout aan? Dan kan ik jullie zeker aanbevelen! Deze kost slechts €7,99 en is verkrijgbaar via de webshop Themakeupspot.

Zeker een aanrader!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)