Deauty box - Oktober 2015

Ik kreeg de Deauty box van oktober binnen vandaag en ik wil hem opnieuw aan jullie laten zien. De reden waarom deze box wat later is dan normaal is omdat er stakingen zijn geweest bij de post en daardoor hebben ze vertragingen opgelopen. Maar goed! We hebben de box binnen en zijn benieuwd wat er deze maand in zit.



Voor wie Deauty niet kent, dit is de afkorting van Discover beauty en is een maandelijkse cosmeticaontdekking. Dit houdt in dat je voor een vast bedrag van €16.95 in de maand een box naar huis gestuurd krijgt met daarin 4 tot 6 productjes in miniatuur of full size. Deze box werkt samen met merken zoals Essie, Clinique, Redken, Clarins en nog veel meer. De waarde van de producten in de box is altijd groter dan wat je ervoor hebt betaald!

Een aanrader dus om nieuwe producten te ontdekken! Je kan deze telkens per maand bestellen door elke maand geld over te schrijven, of je kan een 3-maandelijks abonnement nemen (dit heb ik genomen om eens te proberen en testen wat ik ervan vindt),ofwel neem je een abonnement voor een jaar.
Dit kan je doen via deze link: http://www.deauty.be/shop/
Benieuwd wat er deze maand in de box zit? Kijk dan gerust verder...

Zoals altijd ligt er bovenaan een folder met de uitleg en prijzen van de producten.

Laten we snel beginnen...


Het eerste en meteen ook grootste product uit deze box is deze Diadermine - Hydra balance dagcrème. Deze dagcrème dringt snel in de huid dankzij zijn lichte en snel absorberende formule met vitamine E voor een intensieve hydratatie vanaf het eerste gebruik.


Het balance complex dat in de crème zit, maakt de glimmende zones van het gezicht mat en brengt de huid gericht in balans. Verder beschermen de UVA/UVB filters de huid tegen veroudering, veroorzaakt door UV- stralen.


Het product ziet er fijn uit en ik doe de verpakkingen meestal niet open wanneer ik ze binnenkrijg anders gaan ze sneller over datum. Normaal gezien kan het geen kwaad dat je het opendraait omdat ze hermetisch zijn afgesloten door een folie, maar bij deze is dat dus niet het geval. Jammer genoeg heb ik dit niet graag. Je weet nooit of er iemand al aan deze crème is geweest en mocht het deksel niet goed erop hebben gezeten, zal de crème ook sneller stukgaan.

 De crème ziet er alvast heel erg romig uit en deze is voor de normale en gemengde huid. Deze dagcrème is fullsize (50ml) en kost €6,79.



Het volgende product is er eentje van het merk Unani. Met dit merk konden we al eens kennismaken in de vorige box. Er zat toen een face mist in waar ik best wel over te spreken ben. Deze keer geen face mist maar een serum. Deze heet de Unani - Il-luminate serum.


Dit serum bevat hydraterende ingrediënten die de huid meteen transformeren. Een vale teint en donkere kringen verdwijnen als sneeuw voor de zon. Het product bevat verder ook een boost aan collageen, dat huidveroudering tegen gaat.

Hoe gebruik je dit? Breng elke dag aan na het reinigen van het gezicht en nek. Masseer met cirkelvormige bewegingen 3 druppels van het serum  zachtjes in, hierdoor ontspannen de spieren in je gezicht en activeer je de bloedcirculatie, voor een stralende teint. Dit serum is geschikt voor alle huidtypes en leeftijden.

Deze tube bevat 20ml. Een fullsize product bevat 30ml en kost €29,99.

Volgend product heeft een gelijkaardige verpakking als de serum van hierboven. Dit is geen serum, maar een oogproduct van het merk Naobay, een voor mij nog onbekend merk. Dit product heet de Naobay - Renewal Antiox eye contour cream.


Door deze crème zien je ogen een snel weer stralend uit. De hoge concentratie kaneel extract en Aloë Vera hebben niet enkel anti-oxiderende eigenschappen maar stimuleren ook de microcirculatie rond je ogen waardoor je donkere kringen en wallen in no time verleden tijd zijn.

De producten van Naobay zijn vrij van parabenen, worden niet getest op dieren en bevatten voor 98,89% natuurlijke ingrediënten! Deze tube is fullsize (20 ml) en kost €24,99.

Volgend product is een lippenbalsem van het merk Merci Handy. Met dit merk kon ik ook al kennismaken want er zat al eens een handreiniger in een vorige box van dit merk.  Deze lippenbalsem heet de Merci Handy - tendresse & baume à lèvres.


Deze lippenbalsem is verrijkt met rijst wax en plantaardige squalaan is het ideaal voor diegenen die houden van tederheid, comfort en lippen zo zacht als de huid van een baby. De balsem is niet plakkerig en bevat geen kleurstoffen! Er zijn 3 verschillende verkrijgbaar: Black vanilla (die heb ik gekregen), flower power en munt.

Deze is fullsize en kost €8.

Als laatste kregen we ook nog een make-upje! Deze keer zit er een MeMeMe - Dew pot in de box. Normaal gezien heb ik een haat relatie met dit merk, want de oogschaduws die ik al heb gebruikt geven geen pigment af en de andere producten vond ik maar zo, zo. Maar ik moet zeggen dat dit product mij aangenaam heeft verrast toen ik deze swatchte.



Het product heeft een erg romige textuur en daar moet je natuurlijk van houden. Maar het pigment die ervan afkomt is prachtig! Natuurlijk zal je je ogen goed moeten voorzien van oogschaduwbasis want zulke producten glijden snel van je oogleden vanaf, zeker als je vettige oogleden hebt, en dan gaat alles creasen.



Ik vind het alvast iets leuk om uit te proberen! Wel mag Deauty eens een ander make-up merk dan MeMeMe in de box stoppen! Het zijn steeds dezelfde merken die terugkomen in de box en de mensen willen eens iets anders proberen!

Deze dew pots zijn fullsize (3ml) en kosten €9,87.

Ook zaten deze staaltjes nog bij de box als extraatje. Deze maand een leuke en gevarieerde box! Wat vinden jullie?


xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Ik moet mijn box gaan halen bij de post, maar de inhoud vind ik niet zo leuk van mij mocht er net wat meer make-up in :)
X
Idd, een make-upje meer zou wel gemogen hebben, maar vindt het alsnog een toffe box! :) x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)